Rangi
Każdy wilk musi wybrać JEDNO stanowisko. Stanowiska oznaczone kolorem zielonym trzeba ustalać z Alfą, zaś czerwone znaczą, że są zajęte.
Najwyższe
Alfa Wadera - Glimmer (najważniejsza wadera w stadzie)
Alfa Basior - (najważniejszy basior w stadzie)
Obrońcy Alf - Bronią Alfy. Liczba wolnych miejsc: 5
Obrońcy Alf - Bronią Alfy. Liczba wolnych miejsc: 5
Beta Wadera - (wadera mające podobne prawa co Alfa, lecz jest na niższym stopniu i nie decyduje o wszystkim)
Beta Basior - (basior mający podobne prawa co Alfa, lecz jest na niższym stopniu i nie decyduje o wszystkim)
Obrońcy Bet - Bronią Bety. Liczba wolnych miejsc: 4
Obrońcy Bet - Bronią Bety. Liczba wolnych miejsc: 4
Gamma Wadera - (wadera najniższej rangi najwyższych stanowisk)
Gamma Basior - (basior najniższej rangi najwyższych stanowisk)
Obrońcy Gamm - Bronią Gamy. Liczba wolnych miejsc: 3
Obrońcy Gamm - Bronią Gamy. Liczba wolnych miejsc: 3
Proroctwa
Kapłan Naczelny/Kapłanka Naczelna - to główny kapłan/kapłanka. Zwołują innych kapłanów, żeby omówić sprawy związane z ich stanowiskiem. Liczba wolnych miejsc: 1
Kapłanka/Kapłan - kapłani stoją na bardzo wysokim szczeblu w watasze. Uzdrawiają magią, są tajemniczy, skryci, bardzo wykształceni. Liczba wolnych miejsc: 5.
Smocze stanowiska
Trener smoków/Trenerka smoków - trenuje wszystkie smoki w różnych umiejętnościach.
Smoczy zabójca/Smocza zabójczyni - działa jak zwykły zabójca, tyle, że na swoim smoku. Zazwyczaj mało kiedy rusza się bez niego.
Ujeżdżator smoków/Ujeżdżatorka smoków - ujeżdża dzikie smoki.
Ujeżdżator smoków/Ujeżdżatorka smoków - ujeżdża dzikie smoki.
Końskie stanowiska
Trener koni/Trenerka koni - trenuje wszystkie konie w różnych umiejętnościach.
Ujeżdżator koni/Ujeżdżatorka koni - ujeżdża dzikie konie.
Łowy
Łowczyni/Łowca - polują dla stada.
Tropiciel/Tropicielka - tropią zwierzynę, jak i potencjalne zagrożenie. Nie atakują.
Współpracują z łowcami.
Zabójcy
Skrytobójca/Skrytobójczyni - zabijają wroga z ukrycia, potrafią być niezauważalni.
Snajper/Snajperka - zabijają z odległości dzięki różnym rzeczom, magią, ostrzami itp...
Medycy
Zielarz/Zielarka - zbierają lecznicze zioła oraz mogą tworzyć z nich wywary.
Uzdrowiciel/Uzdrowicielka - uzdrawiają na różne sposoby prócz magicznych.
Walczący
Wojownik/Wojowniczka - walczą w starciu bezpośrednim.
Obrończyni/Obrońca - bronią w walce.
Strażnik/Strażniczka - pilnują terenów.
Lotnik/Lotniczka - patrolują tereny z góry.
Inne
Ogrodnik/Ogrodniczka - hodują różnego rodzaju zioła i kwiaty, a później oddają zielarzom i alchemikom.
Alchemik/Alchemiczka - sporządzają eliksiry, medaliony, bukiety kwiatów oraz magiczne fasolki. Można je od nich odkupić.
Opiekun/Opiekunka - opiekuje się szczeniętami pod nieobecność ich matek.
Nauczyciel/Nauczycielka - uczą szczenięta najważniejszych umiejętności (czasem pomagają im opiekunowie/opiekunki).
Inne
Ogrodnik/Ogrodniczka - hodują różnego rodzaju zioła i kwiaty, a później oddają zielarzom i alchemikom.
Alchemik/Alchemiczka - sporządzają eliksiry, medaliony, bukiety kwiatów oraz magiczne fasolki. Można je od nich odkupić.
Opiekun/Opiekunka - opiekuje się szczeniętami pod nieobecność ich matek.
Nauczyciel/Nauczycielka - uczą szczenięta najważniejszych umiejętności (czasem pomagają im opiekunowie/opiekunki).
W miarę czasu nowe stanowiska mogą zostać dodane.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz